Fontgrootte: +
4 minuten leestijd (721 woorden)

Virtueel kantoor

Virtueel kantoor
Een virtuele kantoorruimte zorgt ervoor dat werknemers hun werk kunnen doen, waar ze zich ter wereld ook maar bevinden. Hiermee hebben werknemers een zakelijk adres voor hun bedrijfsvermelding en communicatie, maar hoeven ze niet fysiek aanwezig te zijn. Een virtuele kantoorruimte kan vooral uitkomst bieden wanneer er een behoorlijke afstand tussen het thuis- en werkadres zit.

De maatschappelijke zetel is het officiële adres van je onderneming. offiRent is een erkende dienstverlener die virtuele kantoren verhuurt aan bedrijven.

FOD Economie dossier E5330-2018-001965, 07 december 2018

Wat is een virtueel kantoor? 

Met een virtuele kantoorruimte heb je een kantoor, maar dan zonder kantoor. Hiermee wordt bedoeld dat werknemers een zakelijk adres voor hun bedrijfsvermelding en communicatie hebben, maar ze niet fysiek aanwezig (hoeven te) zijn. Een virtueel kantoor zorgt er namelijk voor dat werknemers hun werk kunnen doen, waar ze zich ter wereld ook maar bevinden. Het kantoor is in dat geval daar waar de werknemers zich bevinden. Het adres geldt onder andere als zakelijk adres voor op je visitekaartje en ter communicatie met een lokaal telefoonnummer en een postservice.

Onze vergaderzaal heeft alles wat een vergaderzaal nodig heeft alle faciliteiten voor een perfecte vergadering zijn aanwezig. Een grote tafel, comfortabele stoelen een tv, koelkast,... In deze ruimte hangt een sfeer van rust, dit zal helpen de beste ideeën naar boven te brengen. 

Heb jij thuis geen rustige werkplaats? Dan kan je terecht in een flex kantoor. In ons flex kantoor zal iedereen zich heel goed kunnen concentreren.

Huur onze therapie ruimte per uur en ontdek wat werken in rust is. Gelegen in Herk-de-Stad bevindt zich een therapie/coach/massage ruimte.

Wat is het voordeel van een virtueel kantoor?

 Lokale Handelaar = meer vertrouwen.    

Een bedrijf wil een lokale zetel verankerd zien in de regio, wist je dat veel grotere spelers dit doen ?

Met uw eigen secretariaatsdiensten.  Een virtueel kantoor bij offirent staat professioneler dan een thuisadres. Geen spelende kinderen, geen wasmand... 

Geen klanten / leveranciers aan je deur.  Een startende zelfstandige wil geen klanten aan zijn huis, maar kiest voor een klassevolle uitstraling op zichtlocatie. 

Je post word door ons met de hand gesorteerd.  Het voorkomt een grote poststapel. Zeker als jij veel post verwacht, is het niet heel handig als je thuis een kleine brievenbus hebt.

Flexibel én aan een aantrekkelijke prijs genieten van alle voordelen van een kantoor.  Een virtual office aan een fractie van de kostprijs van een traditioneel kantoor.

#1 De betaalbaarheid van een virtuele kantoorruimte

Doorgaans zijn virtuele kantoorruimtes vele malen goedkoper dan traditionele, fysieke kantoorruimtes. Het fysieke aspect zorgt voor het verschil in prijzen. Traditionele kantoren hebben een vaste locatie, terwijl de locatie van jouw virtuele kantoor afhangt van de plek waar jij je op dat moment bevindt. Een virtuele kantoorruimte is daardoor risicomijdend. Dure, langlopende huurcontracten worden hiermee vermeden, omdat je niet langdurig aan een contract bent verbonden.

#2 Geniet van de uitstraling van een virtuele kantoorruimte 

Zoals hierboven is besproken heb je met een virtuele kantoorruimte geen vaste locatie. Toch geniet je wel van de uitstraling en reputatie van een traditioneel kantoor. Je hebt namelijk de mogelijkheid om de perfecte locatie te kiezen om je onderneming in te schrijven. Met een lokale telefoonservice en de mogelijkheid om post te ontvangen, heb je niet alleen de uitstraling, maar ook de betrouwbaarheid van een traditioneel kantoor. Dit is dus ideaal, wanneer je geen vaste werkruimte nodig hebt.

 #3 Met een virtuele kantoorruimte ben je erg flexibel

Een virtuele kantoorruimte is ideaal voor mensen die op afstand werken. Het enige wat je nodig hebt, is een internetverbinding en je werkplek is af. Tegenwoordig werkt iedereen online en bevinden alle documenten zich in de Cloud. Hierdoor is een werkende internetverbinding eigenlijk het enige wat je nodig hebt.

Dat je niet gebonden bent aan een vaste locatie om te werken, is ook goed voor je stress. Zeg nou zelf, niemand heeft tijd om in de file te staan tijdens een drukke werkdag. Mocht je toch een keer op locatie willen werken, dan kun je gebruik maken van diverse voorzieningen. Zo is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een vergaderruimte, zodat belangrijke besprekingen gewoon door kunnen gaan.

×
Blijf geïnformeerd

Wanneer u zich abonneert, sturen we u een e-mail wanneer er nieuwe updates op offiRent.be zijn, zodat u deze niet mist.

Faq Test
Dag kantoor huren bij offiRent
 
  • VIRTUEEL ADRES
  • 80 € *
  • Ons ADRES PLAN is ideaal als u uw bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of landen.
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post
  • voorwaarden: Prijs jaarcontract is 95 EUR/maand met een korting van 15 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
  • VIRTUEEL TELEFOON
  • 115 € *
  • U krijgt een lokaal telefoonnummer, dat in naam van uw bedrijf beantwoord wordt door onze professionele medewerkers.
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post
  • Eigen telefoonnummer
  • voorwaarden: Prijs jaarcontract is 125 EUR/maand met een korting van 10 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
  • START KANTOOR
  • 180 € *
  • U kunt tot 3 dagen per maand gratis gebruik maken van een CO-working desk om te werken, mensen te ontmoeten of interviews af te leggen..
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post + eigen binnenbrievenbus
  • Eigen telefoonnummer
  • 3 dagen (per maand) gratis CO-working desk.
  • Voorwaarden: Prijs jaarcontract is 200 EUR/maand met een korting van 20 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
Save
Cookies gebruikersvoorkeuren
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Als u het gebruik van cookies weigert, werkt deze website mogelijk niet zoals verwacht.
Aanvaardeneer alles
Alles weigeren
Functioneel
Tools die worden gebruikt om u meer functies te geven bij het navigeren op de website, waaronder sociaal delen.
Google sign
Aanvaarden
Afwijzen
Analytics
Analytics is het proces van het ontdekken, interpreteren en communiceren van significante patronen in gegevens. . Simpel gezegd, analytics helpt ons om inzichten en zinvolle gegevens te zien die we anders misschien niet zouden detecteren.
Shopify.com
Aanvaarden
Afwijzen
Hotjar
Cookies are either set by the Hotjar script, or by visiting Hotjar's website. ... When you use the Hotjar script on your website, Hotjar cookies are responsible for displaying the correct content to your users without personally identifying anyone.
Aanvaarden
Afwijzen
Google Analytics
Used to store visitor-level custom variable data. This cookie is created when a developer uses the _setCustomVar method with a visitor level custom variable.3
Aanvaarden
Afwijzen
Marketing
Reeks technieken die tot doel hebben de commerciële strategie en in het bijzonder de marktstudie.
openx.net
Aanvaarden
Afwijzen
Hubspot.com
Aanvaarden
Afwijzen
Leadinfo
These cookies enable us to get insights about the business use of our website, based on IP addresses of the website visitors.
Aanvaarden
Afwijzen