Fontgrootte: +
5 minuten leestijd (922 woorden)

Virtueel kantoor huren in Limburg

Virtueel kantoor huren in Limburg

Wat is een virtueel kantoor? 

De maatschappelijke zetel is het officiële adres van je onderneming. In een eenmanszaak is dat automatisch je woonadres, in een vennootschap heb je meerdere opties. Maar aan je keuze hangen wel een aantal juridische gevolgen vast. In een vennootschap moet je je maatschappelijke zetel verplicht in de statuten vastleggen. Dat adres mag gerust verschillen van je werkelijke of uitbatingszetel: de plek van waaruit je je activiteiten effectieg uitvoert.

 Waarom een virtueel kantoor huren?

Het runnen van een bedrijf vanuit uw eigen huis heeft zijn voordelen, maar het kan behoorlijk uitdagend zijn wanneer uw administratieve taken zich met uw werk gaan bemoeien.  Misschien begint u het gevoel te krijgen dat u een meer professionele set-up voor uw bedrijf wilt? Heeft u ooit overwogen om een virtueel kantoor te huren?

Het hebben van een prestigieus zakenadres zorgt ervoor dat uw merk een geloofwaardig, professioneel en rechtmatig bedrijfsimago behoudt. Het gebruik van een fysiek zakelijk adres en een telefoonnummer op uw visitekaartjes, website en e-mail verhoogt het vertrouwen van klanten, in tegenstelling tot het zien van een mobiel nummer en thuisadres. Het verhoogt uw professionaliteit en geloofwaardigheid als bedrijf en maakt u meer aanspreekbaar. Het helpt ook uw privacy te beschermen en houdt persoonlijke en professionele domeinen gescheiden en dus is zo dus ook veiliger. 

Aangezien u geen vast kantoor hebt, is er geen woon-werkverkeer. Dit maakt virtuele kantoren milieuvriendelijker dan traditionele kantoorruimtes. Het stelt u in staat om uw ecologische voetafdruk te verkleinen en het milieu te helpen. Een ander groot voordeel is dat u geen tijd verliest in het verkeer of het openbaar vervoer, tijd die u nu daadwerkelijk kunt besteden aan uw belangrijke taken.

Een ander belangrijk voordeel van een virtueel kantoor, is de mogelijkheid om overal en altijd te werken. Virtuele kantoren zijn ideaal voor degenen die op afstand willen werken, omdat het u de flexibiliteit geeft om overal te werken - van thuis, van het strand, van het park, van waar u maar wilt. Als al uw zakelijke behoeften een internetverbinding zijn, dan is een virtueel kantoor de ideale oplossing voor u. 

U hoeft niet te investeren in een effectief kantoor, maar u kunt genieten van ons kantoor met ons secretariaat.  Eén van de belangrijkste voordelen van een virtueel kantoor is dat het veel meer kosteneffectief is dan een traditioneel fysiek kantoor. Het belangrijkste is dat u betaalt voor een prestigieus zakenadres zonder dat u de grote huurkosten hoeft te betalen die ermee gepaard gaan. 

Dit stelt u in staat om de bedrijfskosten (minder kosten is meer winst) laag te houden, omdat u de kosten van woon-werkverkeer en transport, kantoorapparatuur, onderhoud en nutsvoorzieningen, de kosten van een fulltime receptionist etc. verlaagt. Hierdoor kunt u geld besparen en uw financiën besteden waar u ze het meest nodig heeft - door ze terug te investeren in uw bedrijf.

Een virtueel kantoor stelt u ook in staat om uw bedrijf uit te breiden zonder dat u naar een groter kantoor hoeft te verhuizen. Dit is een goedkoper en stressvrij alternatief voor de traditionele uitbreiding, waarbij u moet verhuizen naar een groter kantoor met de bijkomende huurkosten.

Bij het werken vanaf een willekeurige plek bent u niet beperkt tot het rekruteren van talent in de omgeving waar uw kantoor zich bevindt. Een virtueel kantoor stelt u in staat om het beste talent aan te werven, ongeacht waar ze zich bevinden. U kunt ook meer talent aannemen zonder dat u naar een groter pand hoeft te verhuizen. Dit geeft u een veel grotere talentenpool om het beste talent aan te nemen en uw bedrijf te helpen bloeien. 

Ons virtueel kantoor pakket zorgt voor veel extra functies om uw bedrijf te ondersteunen, zodat u zich alleen op uw bedrijf kunt concentreren. U hoeft zich geen zorgen te maken over tijdrovende taken zoals het afhandelen van oproepen en het sorteren van post, aangezien de meeste virtuele kantooroplossingen dit voor u verzorgen.

Enter your text here ...

We weten dat iedereen verschillende ideeën heeft over hoe hun droomkantoor eruit zou zien, daarom hangt ons kostenproces volledig af van uw individuele voorkeuren. Begin met een basispakket, kies de gewenste add-ons en dan passen we je offerte daarop aan.

want offiRent denkt altijd met u mee.

Korting op vergaderzaal

Voordelen virtueel kantoor

Wanneer kerstboom zetten ?
Servicevoorwaarden

Gerelateerde berichten

 

Heb je vragen of een idee ?

Bij offiRent denken wij altijd met u mee, en we kunnen samen uw idee uitwerken.

contacteer ons

of geef ons een belletje
+32 13 26 10 10

ONZE DIENSTEN

diensten die offiRent kan aanbieden

Virtueel kantoor
De maatschappelijke zetel van uw bedrijf op een professioneel adres.
Therapie Ruimte
Rustgevende ruimte voor één op één gesprekken voor de consulent
Vergaderzaal
Vergaderzaal ingericht voor 10 personen met extra diensten.
Makerspace
Heb je een goed idee? Wij helpen je idee uit te werken in ons MakerspaceLab.
Winst Maken
Een professioneel kantoor laat je winst stijgen. Bereken hier je winst!