Partner ruimte
Waarom partner worden van offiRent ?
Als boekhouder/accountant of professional kom jij dagelijks met starters in contact. Je weet dat zakendoen een bepaald risico met zich meebrengt en dat de scheiding van zakelijk en privé voordelen heeft voor jouw iedere zelfstandige.
Wat zijn de voordelen van een maatschappelijke zetel bij offiRent?
Als professional kun jij je klant uitleggen wat de voordelen van een virtueel kantoor of maatschappelijke zetel zijn en hem helpen met het nemen van een goede beslissing
- Een prachtig/modern gebouw wat uitstraling en klasse heeft voor de starter
- Postzaken worden geregeld, geen uitpuilende brievenbus en/of post die verloren kan gaan
- Flexibele werkplekken Uw klant krijgt korting op de huur van deze flexibele werkplekken.
- Een scheiding tussen zakelijk en privé
- Geen onverwachtse bezoeken bij uw thuis zoals klanten, leveranciers, deurwaarder, ...
- Leveranciers en klanten kunnen altijd langskomen voor een koffie. We bezitten een vergaderzaal die na reservatie gebruikt kan worden.
Een virtueel kantoor is de oplossing voor uw klant als hij professioneel wenst over te komen naar klanten en leveranciers.
Niet één maar 3x voordeel!
Uw klant!
Dit klopt want de klant die binnengekomen is via uw PartnerId krijgt korting gedurende het eerste jaar op de gebruikelijke prijs.
Winst voor u!
U krijgt een commissie (4% op de omzet die uw klant genereert) voor het aanbrengen van uw klant! Deze commissie is levenslang.
Collega?
Indien u collega's aanbrengt krijgt u zelfs nog een commissie (2%) op de revenu dat deze collega's genereren bij offiRent.
Persoonlijk account
- VIRTUEEL ADRES
- 80 € *
- Ons ADRES PLAN is ideaal als u uw bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of landen.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
- voorwaarden: Prijs jaarcontract is 95 EUR/maand met een korting van 15 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.*al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.

- VIRTUEEL TELEFOON
- 115 € *
- U krijgt een lokaal telefoonnummer, dat in naam van uw bedrijf beantwoord wordt door onze professionele medewerkers.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
- Eigen telefoonnummer
- voorwaarden: Prijs jaarcontract is 125 EUR/maand met een korting van 10 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.*al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
- START KANTOOR
- 180 € *
- U kunt tot 3 dagen per maand gratis gebruik maken van een CO-working desk om te werken, mensen te ontmoeten of interviews af te leggen..
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post + eigen binnenbrievenbus
- Eigen telefoonnummer
- 3 dagen (per maand) gratis CO-working desk.
- Voorwaarden: Prijs jaarcontract is 200 EUR/maand met een korting van 20 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.*al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.