post sorteren in uw eigen brievenvak

een postovereenkomst volgens afspraak

Bij het afsluiten van een contract stellen we een postovereenkomst op u bepaalt hoe vaak en/of wij uw post doorsturen!

Nooit meer een overvolle brievenbus in de regen leegmaken? Bij offiRent sorteren wij uw post met de hand en kiest u wanneer u het komt afhalen. Bij dringende brieven sturen we u een melding zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Als u klant van ons bent, bent u hier niet toe verplicht maar het is eenvoudig.  De privacy blijft behouden indien u dit wenst.

Wenst u uw post zelf af te halen wekelijks, maandelijk of 2 maal per jaar ? Wenst u dat wij uw post openen en per mail doorsturen? Of hebt u liever dat wij uw post tegen posttarieven doorsturen?

Wanneer u een maatschappelijke zetel in ons kantorengebouw is zullen wij uw post aannemen en u hiervan op de hoogte brengen. U dient enkel 2 keer per maand uw post af te halen op ons kantoor.

Post sorteren bij een flexibel kantoor

Wie een flexibel kantoor huurt geniet u van de voordelen dat uw post gesorteerd wordt terwijl u bezig kunt zijn met uw cliënteel. U komt langs wanneer het u uitkomt en neemt dan de post die binnengekomen is mee.

U kan via een online platform of via een mail bekijken welke post voor u aangekomenis. Indien u voor een tijd niet op uw flex kantoor aanwezig kan zijn, kunnen wij uw brieven ook doorsturen per reguliere post of aangetekend schrijven.

Wenst u zelf brieven te verzenden, geef ze af aan het onthaal en voor de rest zorgen wij. Dit zijn allemaal  kleine tijdrovende taken dewelke wij u uit handen kunnen nemen om u waar u geen tijd meer in moet steken dankzij het huren van een flexibel kantoor.

Lezen 4866 times