Secretariaatswerk uitbesteden
secretariaatswerk
geef je administratie uit
en focus je op je corebusiness en je klanten!
Als bedrijfsleider of ondernemer ben je het liefst enkel bezig met je klanten en de corebusiness van de onderneming. Uiteindelijk gaat het erbij iedereen om dat de facturen het kantoor uit zijn en het geld op je bankrekening staat. Helaas moet je na een zeer lange dag werken nog contracten nalezen, gegevens inputten, offertes maken, mails beantwoorden... Al dat secretariaatswerk vergt veel tijd en energie die je als zaakvoerder liever op een andere manier besteed had. Veel bedrijven beschikken dan ook over een secretaresse die gespecialisseerd is in deze werken en hier vlot mee om kan gaan.
Te veel administratie...
Door onderzoek 'of administratieve taken belastend zijn voor werkgevers en werknemers' is men tot een resultaat gekomen dat de gewenste tijdsbesteding en de feitelijke tijdbesteding niet met mekaar overeenkomen. Indien je de grafiek hiernaast bekijkt zie je dat er effectief meer tijd aan administratie besteed wordt dan er gewenst of vooraf ingecalculeerd is. Met een goede planning en/of een secretariaatmedewerker kan u zich beter focussen op wat voor u belangrijk is en alle tijdrovende administratie uitbesteden.
offiRent heeft voor dit tijdsrovend secretariaatswerk 'DE' oplossing!
Secretariaatswerk uitbesteden
Iedereen die bij offirent een kantoor huurt krijgt de mogelijkheid om zijn secretariaatswerken uit te laten voeren door een medewerker van offirent. Onze secretariaatsmedewerkers concentreren zich op een hoeveelheid aan taken waarbij snel en flexibel geschakeld wordt tussen inhoudelijke, organisatorische en administratieve zaken. Weten welke vragen dringend zijn, wat even nu moet gebeuren, is geen enkel probleem.
Aangeboden secretariale diensten door offiRent
De secretariale diensten van offiRent zijn geschikt voor allerleri administratieve handelingen. Wij bieden u diverse secretrariale ondersteuning en diensten aan zodat u zich meer op de harde kern van uw bedrijf kan focussen.
Hieronder vindt u onze administratieve hulp die wij voor u kunnen uitvoeren:- Receptie en onthaal;
- E-mails beantwoorden;
- Brochures toesturen;
- Administratieve ondersteuning;
- Presentaties maken;
- Agenda planning via via telefoon en e-mail converstaties;
- Orders noteren;
- Uw post sorteren;
- Ondersteuning bij evenementen;
- Website onderhouden;
- Alle andere punten in onderling overleg...