een Virtueel kantoor

uw eigen fysiek bedrijfsadres

een virtueel kantoor is een echt fysiek adres waar u uw klanten en leveranciers kunt ontvangen

Wat is een virtueel kantoor ?

Een virtueel kantoor is meer dan een fysiek bedrijfsadres alleen vaak een maatwerk van diversen diensten die in één pakket. Een postbus is al jaren de ideale oplossing, maar een virtueel kantoor heeft heel wat meer voordelen dan een postbus. U hebt bij een virtueel kantoor een echt fysiek bedrijfsadres waar u uw klanten/leveranciers kunt ontvangen. Uw klanten zullen onder de indruk zijn van uw prestigieuze locatie en uw bedrijf zal profiteren van de voordelen van een fysiek kantooradres.

Wie maakt gebruik van een virtueel kantoor ?

Er zijn verschillende redenen waarom iemand een virtueel kantoor wenst te gebruiken. Wie maakt gebruik van een virtueel kantoor: een startende ondernemer die nog geen eigen kantoorruimte wenst te kopen/huren; de grote multinational die een lokale zetel nodig heeft; de ondernemer die Lokale SEO voordelen kent; de ondernemer die zijn privé adres wenst te scheiden van zijn maatschappelijke zetel.

Goedkoop virtueel kantoor huren ?

Indien u een goedkoop virtueel kantoor wenst te huren raden wij u aan om te starten met ons adres plan voor 80 EUR/maand hebt u reeds : receptie en logistieke diensten; beheer van uw post; plaatsing maatschappelijke zetel; Het adresplan is ideaal voor de ondernemer die zijn bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of andere landen.

Wat is de minimum periode om een virtueel kantoor te huren?

De minimale periode om een virtueel kantoor te huren is 1 jaar. Deze periode wordt steeds stilzwijgend verlengd (behoudens opzeg van 3 maanden) Het beste is om uw maatschappelijke zetel niet te vaak te verhuizen. Een vaste solide uitvalbasis voor u bedrijf straalt vertrouwen uit. Als uw bedrijf op korte termijn vaak verandert van maatschappelijk adres creëert u wantrouwen bij uw klanten en leveranciers.

Wat gebeurt er met mijn post en hoe ontvang ik de post?

Als u een virtueel kantoor huurt bij offiRent staat uw postadres in ons kantoor te Limburg geregistreerd. Dit betekent dat uw post hier zal aankomen. offiRent sorteert de post handmatig uit in uw persoonlijk postvak en brengt u telefonisch of via mail op de hoogte bij nieuw ontvangen post. Bij een viruteel kantoor contract zijn er 3 mogelijkheden om uw post te bemachtigen: u komt de post zelf ophalen in ons kantoorgebouw nabij Hasselt. uw post wordt digitaal in gescand en naar u verzonden via mail. De post wordt in gesloten omslag doorgestuurd naar uw privé adres (exclusief kosten)

Hoe verplaats ik de maatschappelijke zetel van mijn bedrijf?

Uw maatschappelijke zetel staat geregistreerd in de statuten van uw onderneming. Daarom kan je deze pas wijzigen wanneer de beslissing om te verhuizen goedgekeurd werd tijdens een algemene vergadering. Vergeet dus zeker niet het verslag van de algemene vergadering op te maken, waarin de datum van de wijziging vermeld staat. Dit verslag dient door de zaakvoerder ondertekend te worden. Het maatschappelijke adres wordt aangepast via een neerlegging bij de griffie. Nadien wordt het nieuwe adres in het Belgisch Staatblad gepubliceerd. Uw ondernemingsloket kan dit voor u neerleggen bij de griffie op basis van een verslag algemene vergadering. Vooraleer u bovenstaande acties kunt ondernemen dient u klant te worden van offiRent en een ondertekend contract bezitten voor uw virtueel kantoor.

Lezen 1003 times
More in this category: De offiRent Boys »