Fontgrootte: +
5 minuten leestijd (918 woorden)

Virtueel kantoor huren in Limburg

Virtueel kantoor huren in Limburg

Wat is een virtueel kantoor? 

De maatschappelijke zetel is het officiële adres van je onderneming. In een eenmanszaak is dat automatisch je woonadres, in een vennootschap heb je meerdere opties. Maar aan je keuze hangen wel een aantal juridische gevolgen vast. In een vennootschap moet je je maatschappelijke zetel verplicht in de statuten vastleggen. Dat adres mag gerust verschillen van je werkelijke of uitbatingszetel: de plek van waaruit je je activiteiten effectieg uitvoert.

 Waarom een virtueel kantoor huren?

Het runnen van een bedrijf vanuit uw eigen huis heeft zijn voordelen, maar het kan behoorlijk uitdagend zijn wanneer uw administratieve taken zich met uw werk gaan bemoeien.
Misschien begint u het gevoel te krijgen dat u een meer professionele set-up voor uw bedrijf wilt? Heeft u ooit overwogen om een virtueel kantoor te huren?

Het hebben van een prestigieus zakenadres zorgt ervoor dat uw merk een geloofwaardig, professioneel en rechtmatig bedrijfsimago behoudt. Het gebruik van een fysiek zakelijk adres en een telefoonnummer op uw visitekaartjes, website en e-mail verhoogt het vertrouwen van klanten, in tegenstelling tot het zien van een mobiel nummer en thuisadres. Het verhoogt uw professionaliteit en geloofwaardigheid als bedrijf en maakt u meer aanspreekbaar. Het helpt ook uw privacy te beschermen en houdt persoonlijke en professionele domeinen gescheiden en dus is zo dus ook veiliger. 

Aangezien u geen vast kantoor hebt, is er geen woon-werkverkeer. Dit maakt virtuele kantoren milieuvriendelijker dan traditionele kantoorruimtes. Het stelt u in staat om uw ecologische voetafdruk te verkleinen en het milieu te helpen. Een ander groot voordeel is dat u geen tijd verliest in het verkeer of het openbaar vervoer, tijd die u nu daadwerkelijk kunt besteden aan uw belangrijke taken.

Een ander belangrijk voordeel van een virtueel kantoor, is de mogelijkheid om overal en altijd te werken. Virtuele kantoren zijn ideaal voor degenen die op afstand willen werken, omdat het u de flexibiliteit geeft om overal te werken - van thuis, van het strand, van het park, van waar u maar wilt. Als al uw zakelijke behoeften een internetverbinding zijn, dan is een virtueel kantoor de ideale oplossing voor u. 

U hoeft niet te investeren in een effectief kantoor, maar u kunt genieten van ons kantoor met ons secretariaat.  Eén van de belangrijkste voordelen van een virtueel kantoor is dat het veel meer kosteneffectief is dan een traditioneel fysiek kantoor. Het belangrijkste is dat u betaalt voor een prestigieus zakenadres zonder dat u de grote huurkosten hoeft te betalen die ermee gepaard gaan. 

Dit stelt u in staat om de bedrijfskosten (minder kosten is meer winst) laag te houden, omdat u de kosten van woon-werkverkeer en transport, kantoorapparatuur, onderhoud en nutsvoorzieningen, de kosten van een fulltime receptionist etc. verlaagt. Hierdoor kunt u geld besparen en uw financiën besteden waar u ze het meest nodig heeft - door ze terug te investeren in uw bedrijf.

Een virtueel kantoor stelt u ook in staat om uw bedrijf uit te breiden zonder dat u naar een groter kantoor hoeft te verhuizen. Dit is een goedkoper en stressvrij alternatief voor de traditionele uitbreiding, waarbij u moet verhuizen naar een groter kantoor met de bijkomende huurkosten.

Bij het werken vanaf een willekeurige plek bent u niet beperkt tot het rekruteren van talent in de omgeving waar uw kantoor zich bevindt. Een virtueel kantoor stelt u in staat om het beste talent aan te werven, ongeacht waar ze zich bevinden. U kunt ook meer talent aannemen zonder dat u naar een groter pand hoeft te verhuizen. Dit geeft u een veel grotere talentenpool om het beste talent aan te nemen en uw bedrijf te helpen bloeien. 

Ons virtueel kantoor pakket zorgt voor veel extra functies om uw bedrijf te ondersteunen, zodat u zich alleen op uw bedrijf kunt concentreren. U hoeft zich geen zorgen te maken over tijdrovende taken zoals het afhandelen van oproepen en het sorteren van post, aangezien de meeste virtuele kantooroplossingen dit voor u verzorgen.

  • VIRTUEEL ADRES
  • 80 € *
  • Ons ADRES PLAN is ideaal als u uw bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of landen.
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post
  • voorwaarden: Prijs jaarcontract is 95 EUR/maand met een korting van 15 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
  • VIRTUEEL TELEFOON
  • 115 € *
  • U krijgt een lokaal telefoonnummer, dat in naam van uw bedrijf beantwoord wordt door onze professionele medewerkers.
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post
  • Eigen telefoonnummer
  • voorwaarden: Prijs jaarcontract is 125 EUR/maand met een korting van 10 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
  • START KANTOOR
  • 180 € *
  • U kunt tot 3 dagen per maand gratis gebruik maken van een CO-working desk om te werken, mensen te ontmoeten of interviews af te leggen..
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post + eigen binnenbrievenbus
  • Eigen telefoonnummer
  • 3 dagen (per maand) gratis CO-working desk.
  • Voorwaarden: Prijs jaarcontract is 200 EUR/maand met een korting van 20 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.

We weten dat iedereen verschillende ideeën heeft over hoe hun droomkantoor eruit zou zien, daarom hangt ons kostenproces volledig af van uw individuele voorkeuren. Begin met een basispakket, kies de gewenste add-ons en dan passen we je offerte daarop aan.

want offiRent denkt altijd met u mee.

Korting op vergaderzaal

Voordelen virtueel kantoor

×
Blijf geïnformeerd

Wanneer u zich abonneert, sturen we u een e-mail wanneer er nieuwe updates op offiRent.be zijn, zodat u deze niet mist.

Wanneer kerstboom zetten ?
Servicevoorwaarden

Gerelateerde berichten

 
  • VIRTUEEL ADRES
  • 80 € *
  • Ons ADRES PLAN is ideaal als u uw bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of landen.
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post
  • voorwaarden: Prijs jaarcontract is 95 EUR/maand met een korting van 15 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
  • VIRTUEEL TELEFOON
  • 115 € *
  • U krijgt een lokaal telefoonnummer, dat in naam van uw bedrijf beantwoord wordt door onze professionele medewerkers.
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post
  • Eigen telefoonnummer
  • voorwaarden: Prijs jaarcontract is 125 EUR/maand met een korting van 10 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
  • START KANTOOR
  • 180 € *
  • U kunt tot 3 dagen per maand gratis gebruik maken van een CO-working desk om te werken, mensen te ontmoeten of interviews af te leggen..
  • Receptie en logistieke diensten
  • Beheer van uw post + eigen binnenbrievenbus
  • Eigen telefoonnummer
  • 3 dagen (per maand) gratis CO-working desk.
  • Voorwaarden: Prijs jaarcontract is 200 EUR/maand met een korting van 20 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.
    *al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.