Pakket brievenbus bij offiRent
Tegenwoordig is online winkelen niet meer weg te denken. Ook de klanten bij offiRent doen aan online winkelen. De pakjes komen aan op ons kantoor en worden hier aangenomen. Maar bol.com of een andere leverancier kunnen ook eens na de kantooruren komen. Als wij niet aanwezig zijn op kantoor kunnen we het pakje niet aannemen. Vroeger moest het pakje opgehaald worden in een ophaalpunt. Maar hier hebben we nu een oplossing voor! Sinds kort beschikken wij over een pakketbrievenbus. Dankzij deze grote pakketbrievenbus kunnen wij de pakketjes van onze klanten ontvangen, ook als het kantoor gesloten is. U ziet bij offiRent denken we mee om onze dienstverlening te verbeteren.
Hoe werkt onze pakket brievenbus?
Onze pakketbrievenbus is zo ontworpen dat als er een pakketje in gelegd wordt de brievenbus niet meer open gaat. De brievenbus gaat op slot nadat de knop ingedrukt wordt door de bezorger van het pakketje, het pakketje is dus veilig.
De brievenbus gaat enkel open met een sleutel en deze sleutel is in het bezit van offirent.
Wanneer u zich abonneert, sturen we u een e-mail wanneer er nieuwe updates op offiRent.be zijn, zodat u deze niet mist.
- VIRTUEEL ADRES
- 80 € *
- Ons ADRES PLAN is ideaal als u uw bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of landen.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
- voorwaarden: Prijs jaarcontract is 95 EUR/maand met een korting van 15 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.*al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.

- VIRTUEEL TELEFOON
- 115 € *
- U krijgt een lokaal telefoonnummer, dat in naam van uw bedrijf beantwoord wordt door onze professionele medewerkers.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
- Eigen telefoonnummer
- voorwaarden: Prijs jaarcontract is 125 EUR/maand met een korting van 10 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.*al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.
- START KANTOOR
- 180 € *
- U kunt tot 3 dagen per maand gratis gebruik maken van een CO-working desk om te werken, mensen te ontmoeten of interviews af te leggen..
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post + eigen binnenbrievenbus
- Eigen telefoonnummer
- 3 dagen (per maand) gratis CO-working desk.
- Voorwaarden: Prijs jaarcontract is 200 EUR/maand met een korting van 20 EUR/maand gedurende het eerste jaar voor nieuwe contracten.*al onze genoemde prijzen zijn op maandbasis, exclusief BTW en gebonden aan onze algemene voorwaarden te verkrijgen op eenvoudige aanvraag of terug te vinden op onze website.