4 minutes reading time (862 words)

Vast kantoor huren bij offiRent

Vast kantoor

Vaak begin je als ondernemer klein, met een bedrijf van thuis. Het bedrijf groeit of er ontstaat simpelweg de behoefte aan externe kantoor- of bedrijfsruimte. Als je van thuis uit werkt ben je altijd aan het werken. Simpel de dag afsluiten, en echt even de ontspanning opzoeken. Dat is precies de reden waarom het huren van een kantoor zo fijn is. Je hebt een werkplek waar je heen moet, waar je in alle rust kunt werken zonder afgeleid te worden van de huishoudelijke taken die misschien nog op zich liggen te wachten.  

offiRent is een meer luxere variant van een bedrijfsverzamelgebouw. Een kantoor bij offiRent is altijd gemeubeld, er is altijd een vergaderruimte aanwezig en bovenop je gehuurde kantoorruimte verkrijg je een uitgebreid servicepakket. Met het huren van een kantoor bij offiRent moet je jou dus enkel alleen focussen op je bedrijf en op de groei van je bedrijf.

Als je bij offiRent een vast kantoor huurt heb je je eigen afgesloten plek waar je in alle rust kunt werken. Tijdens je pauze ga je ook mensen van andere bedrijven tegen komen waar je altijd mee kunt brainstormen of mensen die een andere zienswijze hebben.

Waarom een vast kantoor huren?

Servicekosten worden gedeeld met de andere bedrijven bij offiRent. Ook moet je geen ruimtes extra gaan huren die je niet nodig hebt.  De hedendaagse werkomgeving is in sneltreinvaart aan het veranderen van een werkplekomgeving naar een omgeving waarin men elkaar ontmoet en op diverse manieren kan (samen)werken. Onder invloed van nieuwe technieken en nieuwe generaties ontstaan nieuwe manieren van werken. Daarmee is de dynamiek en flexibiliteit van de hedendaagse werkomgeving in grote mate toegenomen.

Wat zijn de voordelen van een vast kantoor te huren?

Er zijn heel wat voordelen aan een vast kantoor te huren bij offiRent.  We maken hier een kleine opsomming;

  1. Je bent flexibel
  2. Je hebt geen onverwachte kosten
  3. Kosten voor huren van bedrijfsruimte zijn aftrekbaar
  4. Je leert andere bedrijven kennen

Wist u dat u uw vast kantoor bij offiRent reeds op maandbasis kunt huren?   Ideaal om te testen of een vast kantoor wel iets voor u is.  Nog wat meer voordelen van een vast kantoor kennen?

Als zelfstandige is het vaak moeilijk om niet geïsoleerd te worden, door het groot aantal uren dat je thuis werkt. Bij offiRent kun je simpel en voordelig een vast kantoor huren. Het zorgt dat je een reden hebt om het huis uit te gaan.  Samen werken aan een project, nieuwe mensen of nieuwe technieken leren kennen. Door te netwerken kun je groeien!

Het hebben van een losstaand kantoor, zorgt er voor dat je altijd gefocust blijft op je werk en de te behalen doelen. Werk en privé blijven gescheiden!   Geen kinderen die thuis rondlopen en/of niet gestoord worden door klanten en leveranciers je werkt op je eigen kantoor zonder gestoord te worden

Het hedendaagse kantoor kan niet langer zonder een onderscheidend hospitality en receptiediensten concept. Het creëren van een authentieke en verrassende eerste indruk vormt een intrinsiek onderdeel van de beleving die een gast of medewerker bij uw organisatie heeft.  Hospitality werkt vanuit het principe dat de beleving van een gast in grote mate beïnvloed kan worden door de receptionistes, maar in essentie afhankelijk is van vijf factoren: 
  • het imago van de organisatie
  • de kantooromgeving
  • de mensen
  • de faciliteiten 
  • de geboden service. 

Iedere gast die op bezoek komt bij een kantoor vormt op basis van hetgeen hij of zij beleeft (ziet, hoort, voelt, ruikt en proeft) op de locatie een mening over het bedrijf dat hij of zij bezoekt. Voor iedere organisatie is het van groot belang dat deze beleving zo positief mogelijk is. 

Wanneer u op zoek bent naar een gemeubeld kantoor, een klein kantoor, een tijdelijk kantoor of flexibele kantoorunits, dan is offiRent een zeer goede keuze.  Bij offiRent is er voldoende parking recht voor de deur.   Zo kunnen je medewerkers & klanten direct voor de deur parkeren.   Wist je al dat we op het bedrijvencentrum diverse electrische laadpalen hebben?

Neem je een contract van twee jaar, dan scoort U in google op 3 keywords. (waarom? Omdat we het graag doen) De klanten die je hier door binnenkrijgt, betalen je huur terug. Vertrouw ons! 

Welke diensten zijn in begrepen in een vast contract?

Naast de huurprijs zijn ook de kosten  van nutsvoorzieningen, onderhoud van de (gezamenlijke) ruimtes, de syndicus enz. inbegrepen bij een vast kantoor. Maar ook receptiekosten vergaderzalen, kantoor meubilair zijn standaard inbegrepen in een vast contract bij offiRent.   We kunnen dan ook niet spreken van een huurprijs maar van een servicecontract.

Inbegrepen in het basiscontract

  • Elektriciteit, water en gas
  • Receptie en bijhorende dienstverlening
  • Beheer van uw briefwisseling
  • Supersnel internet via glasvezelkabel
  • Toegang tot de vergaderzaal
  • Twee wekelijkse schoonmaak 
  • Parkeergelegenheid voor de deur 
  • Ergonomisch kantoormeubilair
  • Toegang tot de keuken

Optionele diensten:

  • Gebruik van de elektrische laadpaal
  • Mogelijkheid tot gebruik van webhosting 
  • 24/24 toegang tot uw kantoor
  • Toegang tot multifunctionele printers
  • Eigen telefoon & fax nummer
  • Mogelijkheid tot maatschappelijke zetel
By clicking on this iframe, the cookies will be deposited

Kies uw Vast Kantoor

Op basis van een terbeschikkingsstelling
  • 1 persoon
  • 825 € /maand*
  • Inbegrepen diensten:
    • Receptie en logistieke diensten met beheer van uw post.
    • Toegang 24/7
    • Beveiliging, alarm en toegangscontrole
    • Elektriciteit, water, verwarming en airco
    • Onroerende voorheffing
    • Onderhoud van kantoor
  • meer info?
  • 2 personen
  • 500 € /maand*
  • Inbegrepen dienstverlening:
    • Receptie en logistieke diensten met beheer van uw post.
    • Toegang 24/7
    • Beveiliging, alarm en toegangscontrole
    • Elektriciteit, water, verwarming en airco
    • Onroerende voorheffing
    • Onderhoud van kantoor
  • meer info?
  • 3 personen
  • 400 € /maand*
  • Inbegrepen dienstverlening:
    • Receptie en logistieke diensten met beheer van uw post.
    • Toegang 24/7
    • Beveiliging, alarm en toegangscontrole
    • Elektriciteit, water, verwarming en airco
    • Onroerende voorheffing
    • Onderhoud van kantoor
  • meer info?
  • 4 personen
  • 375 € /maand*
  • Inbegrepen dienstverlening:
    • Receptie en logistieke diensten met beheer van uw post.
    • Toegang 24/7
    • Beveiliging, alarm en toegangscontrole
    • Elektriciteit, water, verwarming en airco
    • Onroerende voorheffing
    • Onderhoud van kantoor
  • meer info?

Voorwaarden vast kantoor

  • prijzen zijn exclusief waarborg van 12 maanden.
  • prijzen zijn exclusief BTW

Adviesto
Hoe omzet verhogen?
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Marketing
Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
Facebook
Accept
Decline
Hubspot.com
Accept
Decline
Google
Accept
Decline
Quantcast
Accept
Decline
Unknown
Unknown
Accept
Decline
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline