Virtueel kantoor huren
Wat is een virtueel kantoor ?
Virtuele kantoren zorgen voor een verhoging van de productiviteit, een verlaging van de woon-werkkosten en meer flexibiliteit. Virtuele kantoren verlagen ook aanzienlijk de overhead- en technologiekosten, wat zorgt voor een meer kostenefficiënte oplossing voor modern werken
offiRent, 2018
Wie maakt gebruik van een virtueel kantoor ?
Goedkoop virtueel kantoor huren ?
Indien u een goedkoop virtueel kantoor wenst te huren raden wij u aan om te starten met ons adres plan voor 80 EUR/maand hebt u reeds : receptie en logistieke diensten; beheer van uw post; plaatsing maatschappelijke zetel;
Het adresplan is ideaal voor de ondernemer die zijn bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of andere landen.
Wat is de minimum periode om een virtueel kantoor te huren?
De minimale periode om een virtueel kantoor te huren is 1 jaar. Deze periode wordt steeds stilzwijgend verlengd (behoudens opzeg van 3 maanden) Het beste is om uw maatschappelijke zetel niet te vaak te verhuizen.
Een vaste solide uitvalbasis voor u bedrijf straalt vertrouwen uit. Als uw bedrijf op korte termijn vaak verandert van maatschappelijk adres creëert u wantrouwen bij uw klanten en leveranciers.
Wat gebeurt er met mijn post?
Als u een virtueel kantoor huurt bij offiRent staat uw postadres in ons kantoor te Limburg geregistreerd. Dit betekent dat uw post hier zal aankomen. offiRent sorteert de post handmatig uit in uw persoonlijk postvak en brengt u telefonisch of via mail op de hoogte bij nieuw ontvangen post. Bij een virtueel kantoor contract zijn er 3 mogelijkheden om uw post te bemachtigen:
- U komt de post zelf ophalen in ons kantoorgebouw nabij Hasselt.
- Uw post wordt digitaal in gescand en naar u verzonden via mail.
- De post wordt in gesloten omslag doorgestuurd naar uw privé adres (exclusief kosten)
Hoe verplaats ik de maatschappelijke zetel van mijn bedrijf?
Uw maatschappelijke zetel staat geregistreerd in de statuten van uw onderneming. Daarom kan je deze pas wijzigen wanneer de beslissing om te verhuizen goedgekeurd werd tijdens een algemene vergadering. Vergeet dus zeker niet het verslag van de algemene vergadering op te maken, waarin de datum van de wijziging vermeld staat.
Dit verslag dient door de zaakvoerder ondertekend te worden. Het maatschappelijke adres wordt aangepast via een neerlegging bij de griffie.
Nadien wordt het nieuwe adres in het Belgisch Staatblad gepubliceerd. Uw ondernemingsloket kan dit voor u neerleggen bij de griffie op basis van een verslag algemene vergadering.
Vooraleer u bovenstaande acties kunt ondernemen dient u klant te worden van offiRent en een ondertekend contract bezitten voor uw virtueel kantoor. Na ondertekening van het contract en betalen van de eerste huur maken wij u een attest op dat u uw maatschappelijke zetel op ons adres kunt plaatsen.
Kies uw Adresplan
- VIRTUEEL ADRES
- 80 € /maand*
- Ons ADRES PLAN is ideaal als u uw bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of landen. Een basisplan exclusief telefoon beantwoording.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
Eigen telefoonnummer5 dagen (per maand) vast kantoor
- ADRES
- VIRTUEEL TELEFOON
- 125 € /maand*
- Lokaal telefoonnummer, dat in naam van uw bedrijf beantwoord wordt door onze professionele medewerkers in het Nederlands, Frans of Engels.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
- Eigen telefoonnummer
5 dagen (per maand) vast kantoor
- TELEFOON
- VIRTUEEL GROEI
- 180 € /maand*
- U kunt tot 5 dagen per maand gebruik maken van een privé kantoor om te werken, mensen te ontmoeten of interviews af te leggen met klanten of leveranciers.
- Receptie en logistieke diensten
- Beheer van uw post
- Eigen telefoonnummer
- 5 dagen (per maand) vast kantoor
- GROEI